High School!

Idag var första hela dagen i skolan! Hade faktiskt sovmorgon så började 8:30.. Jag, min värdpappa och mina syskon åt frukost på McDonalds påvägen till skolan, mycket gott :)) Sen drog vi till skolan och var 30 min tidiga så Nathan (brorsan) visade mig runt på skolan igen. Skolan är ganska stor men extremt svår att hitta i, näst inpå omöjligt… Skolan gick bra, vi har 2 timmars lunch på onsdagar så jag och Nathan gick och åt på ett liknande Subway ställe 🙂 Sen gick vi till biblioteket och han skulle läsa någon bok så jag satte mig vid några sköna juniors. En av dom känner jag från min klass som jag hade igår, vi går på samma Training performance. En timme om dagen så är vi på ett gym och får göra vad vi vill :)) Han introducerade mig för massa olika människor. Jag var även med på Warriors TV idag, det är någon typ av skoltv där dom ställde någon fråga till mig. 

Efter skolan skulle Nathan ha Time trial med sin springlag, så jag tittade på honom när han sprang 2 miles på tid. Det blev försenat med någon timme efter att det började regna och hagla…

Sen drog vi hem och åt middag och jag satt och pratade med pappan ett bra tag! 

IMG_4326 CentaurusHigh

Kommentera

