3:e dagen!

Vaknade klockan 6 imorse för skolbussen åker klockan 6:54… Coolt att få åka en sån buss som man ser i alla filmer 🙂 Hade några lektioner som var lite halvkul. Har Catering varje morgon, vi lagar mat i princip haha! Vid lunchen hängde jag med några från min Training Performance som jag har som sista lektion varje dag. Det ända vi gör är typ att gymma och idag körde vi lite basket i slutet! Efter skolan kollade jag lite på den amerikanska fotbollsträningen, kanske ska börja till nästa vecka 🙂 Träffade en norsk kille (utbytesstudent) i det laget dessutom! 

Efter middagen gick hela familjen runt området och passerade ett glasställe där jag åt en Chocolate Fudge o Cookie Dough glass… Ja den var extremt god.. 

photo-2 photo

Kommentera

