Gameday!

Vaknade som vanligt vid 6.. Hade en rätt bra dag! En kompis frågade om jag hängde med hem till hans kompis under luchen, klart man inte tackar nej! Kompisen bodde så nära skolan man kunde komma. Precis bakom en av fotbollsplanerna gränsade hans staket mot skolan. Men när vi började gå ditåt kom han på att han tog bilen till skolan… Han sa själv att det tar längre tid och är onödigt men när vi kom till bilen förstod jag varför… Han körde runt i sin egna mustang😋 Vi åkte till hans hus och åt några våfflor och sen tibax to school! Han släppte av oss mitt framför skolan för han ville visa sin bil för alla haha!

Hade några klasser på eftermiddagen och sen åkte jag hem med skolbussen!

Efter middagen åkte jag och Nathan till skolan igen för att se skolans football game! Det var väldigt kul med cheerleaders och massa personer som spelade massa olika instrument och matchen såklart!

IMG_4340.JPG

Kommentera

