Lördag!

Efter jag ätit frukost bestående av en chocolatechipmuffin och flingor så åkte vi till en cykelshop och lämnade in några cyklar. Direkt efter det åkte vi till Walmart! Där köpte jag bland annat ett nytt sim-kort, så nytt nummer nu✌️🇺🇸 Där åt vi också på subway! Sen åkte vi hem och jag och mina syskon badade i våran ”local pool”. Den var väldigt stor med ett stort poolhus som man tydligen kan hyra!

Sen åkte vi hem till Grandma o Grandpa på middag! Dom var jättetrevliga!😊 Vi spelade krocket och sen åt vi en god middag och kollade på Star Wars efter (äntligen har jag sett den)… Som efterrätt gjorde vi svenska pannkakor, som jag och Rachel gjorde😍 Deras grandma hade varit och handlat lingonsylt på ikea haha!

IMG_4351.JPG

IMG_4346.JPG

IMG_4342.JPG

IMG_4345.JPG

Kommentera

