Skola!

Vaknade runt 6 idag som vanligt, tog skolbussen och var i skolan hela dagen. På lunchen hängde jag med en norsk utbytesstudent och hans gäng och var även hos min studievägledare och fixade lite kurser och sånt 🙂 När jag kom hem åkte jag och min värdmamma till ett recreation center, ett ställe som har ett sjukt fräscht och nytt gym, springbana, pooler och litet äventyrsbad och liknande! Sen har jag mest tagit det lugnt och fixat lite grejer här hemma!

20140830_163558IMG_4403IMG_4401  

Kommentera

