37 grader!!

Idag var det så sjukt bra väder! Mitt på dagen var det faktiskt 37 grader! Idag var det iallafall onsdag och varje onsdag har vi late start vilket innebär att vi börjar 8:30 istället för 7:30 🙂 Då kan man gå upp 7 istället för klockan 6… På onsdagar går inte skolbussen enligt late start så den går en timme före alla börjar… Värdpappan skjutsar alltså oss till skolan och då brukar vi äta på McDonalds som frukost 🙂 

Detta var nog den bästa skoldagen hittills för jag har snackat mig ur både Matten och Kemin!! Har alltså inga jättejobbiga ämnen detta år :)) Känns hur skönt som helst! Istället för matte har jag nu digital art, ingen aning vad det är men det lät roligare än matte… Istället för kemi har jag nu håltimme, får se vad jag ska göra där men det kan nog vara rätt skönt det med!

På onsdagar har vi 2 timmars lunch så jag, en norsk utbytesstudent och typ 4 till och åkte till något café en bit bort (skönt att alla andra har körkort) och åt lunch! När jag kom tillbaka hade jag håltimmen men hittade några jag kände lite sen innan att hänga med! 🙂

När jag kom hem tittade jag på ett avsnitt av Sherlock Holmes för min syrra ville det så gärna. Sen gick jag och simmade lite i poolen och gjorde lite Aunnamed unnamedmerican History läxa 🙂  

Kommentera

