Torsdag!

Idag var det en ganska vanlig skoldag! Inget speciellt hände där. Efter skolan åkte jag och Cooper till en doktor som skulle göra lite tester på mig för att jag skulle få mitt ”sports physical form”. Man måste ha det för att få gå på någon sport… Denna lilla klinik låg i en stor mataffär så medans vi väntade gick jag och köpte lite mellis, bestående av ett äpple och typ ett halvt kilo m&m’s 😋
Allt gick bra och sen åkte vi hem för att fixa inför middagen. För vid middagen skulle hela skolans Cross country team komma och äta hos oss! Nathan springer med dom så efter deras träning kom typ 30-40 personer hem till oss😊

Kommer med några bilder från NY också😊

IMG_0160.PNG

IMG_0210.JPG

IMG_0257.JPG

IMG_0258.JPG

Kommentera

