Fredag!

IMG_4445 IMG_4446 IMG_4447

Skolan idag var väldigt kul! Första lektionen var min nya class ”digital art”. Det måste vara det skönaste ämne jag någonsin läst. Min lärare tog några foton av mig och sen satte jag mig vid en dator. Det vi gör är att photoshoppa 🙂 Vi ska använda fotot på oss själva och redigera det på massa olika sätt! Ångrar mig inte att jag bytte från matte till denna class…

Sen hade jag lite olika ämnen som Catering (matlagning typ), US History, American litteratur, Marketing och Training Performance! Just nu är jag ledig på min 7th period, näst sista lektionen, men det är rätt skönt och kul för några jag känner litegrann är också det så vi hänger i cafeterian då 🙂 

På Training Performance brukar vi oftast bara gymma och spela lite basket, men idag var det yoga… Aldrig gjort något så meningslöst. Herregud va tråkigt det var… 

Nu har jag även snackat med alla olika football coaches så nu är jag med i laget!! Min första träning blir på måndag, so excited! 🙂

Vi åt på IHOP till middag och det var sjukt gott! Åt Scrambled eggs med bacon, hash browns, Pancakes med jordgubb och banan!

 

Kommentera

