Söndag!

Till frukost hade vi pannkakor och bacon 🙂 Varje helg är det pannkakor till frukost. Sen städade vi huset och tog det lite lugnt.

Klockan ett kom Paolo, en italiensk utbytesstudent hem till oss för att åka med min familj upp till Fort Collins. Fort Collins är en stad norr om oss, ungefär en timme med bil, som min kordinator Dianne bor i. Där var det sen länge bestämt ett möte med utbytesstudenterna som hon är ansvarig för. Vi var typ 10 stycken ( 2 från Sverige) som samlades på en pizzeria och pratade och gjorde lite övningar och sånt! Tog en kyckling och BBQ pizza och drack 1,5 liter mountain dew, efter det har jag aldrig varit mättare… Men det var väldigt kul att få prata med dom som gör samma sak som mig detta år! 🙂

Efter tre timmar var det hemfärd och då stannade vi förbi ett mall och köpte några Levis jeans till mig och lite grejer till dom själva. Vi stannade också förbi ett ställe som var känt för sina kanelbullar, så vi köpte med oss några hem! När vi kom hem åkte jag och Jessica till Subway för att köpa middag! 🙂

 IMG_4456

Kommentera

