Football!

Hade en vanlig skoldag idag. På lunchen åkte jag och fyra andra killar runt i ena killens mustang och åkte lite överallt, till slut hem till honom. Hade dock bara 1 timmes lunch så hann inte med så överdrivet mycket. Efter skolan hade jag min första Football practice! Fick en ny hjälm och en tröja till att börja med. Om tre träningar kommer jag få alla pads och hela utrustningen! Idag var det mest titta på och jag fick göra några övningar. Träningen är från 15:30 till 18:30… 3 timmar!! Men det var kul! 🙂

Efter skolan åkte vi till ett scoutmöte typ! Alla hade sina egna bord och visade lite olika grejer. Påvägen dit köpte vi med oss en pizza och självklart en mountain dew (ja vi äter rätt mycket skitmat) 🙂 Efter det var slut passerade vi Sweet Cow som är ett känt ställe för deras glass och milkshakes! Jag tog en Chocolate chip cookie dough glass, den var sjukt god!IMG_4459

Kommentera

