Tisdag!

Ganska vanlig skoldag idag.. Hade mina vanliga lektioner och det gick väl bra! Åt lunch med den norska utbytesstudenten på en subs-restaurang och det var riktigt gott!

Hade ju min andra football practice idag! Det gick väl bra men stod för det mesta bara och tittade eftersom jag än så länge bara har hjälm och skor! Alla skydd o grejer får man efter tredje träningen tror jag! I slutet så sprang vi… Eftersom Lafayette ligger 1600 meter över havet så är ju syre nivån i luften inte lika hög som hemma, har inte tänkt på det innan och alla har frågat om jag känt av skillnaden men det har jag inte gjort förrens idag när vi sprang! Det blev sjukt jobbigt och gick knappt att andas för det krampade typ haha! Men det går över snart!

IMG_4461.JPG

Kommentera

