Lördag!

Idag var det fullt upp.. Hade bestämt att jag skulle vakna 8 för att tillsammans med min syrra ta emot en till popcorn last som förra veckan men när jag vaknade var planerna ändrade!

Mamman här i huset frågade om jag ville följa med hennes föräldrar (grandpa o grandma) och Rachel och mammans kusin som kommit hit från Texas till ett ”Tea house” som ligger i Boulder! Boulder är en storstad som ligger typ 20 min från oss! Dit åkte vi på brunch! Det var hur mysigt som helst för dom är verkligen trevliga och gott var det! Jag åt pancakes med bacon och ägg😍 Restaurangen hade 120 olika te-sorter…

Efter det gick vi på en marknad som va utanför och vi körde upp mellan några berg och dom visade en stad som ligger långt upp på berget! Dom visade mig lite överallt i staden också!

Idag var Nathan’s Eagle scout ceremoni också! Han har blivit den högsta graden av scout typ och det skulle firas! Vi var i deras scoutlokal och typ 40 personer var där och det var tal o grejer! Efter var det middag, bestående av subs som vi hade beställt och tårta o chips o grejer! Det var väldigt trevligt! Efter hela grejen åkte jag, nathan och pappan och köpte glass och sen drog vi hem! 😊

Pappans båda systrar kom med flyg från washington D.C imorse också så dom bor hos oss nu också!

IMG_4492.JPG

IMG_4476.JPG

IMG_4501.JPG

IMG_4499.JPG

IMG_4477.JPG

Kommentera

