Onsdag!

Imorse var vi på en ceremoni i skolan där Nathan fick ett ”academic letter”. Det är för att han fick typ A i alla ämnen förra året så i en timme satt vi och lyssnade på namn som ropades upp och applåderade.. 🙂

Efter det hade vi ”block day” eftersom det är onsdag! Jag hade digital art och american litterature och slutade 11:30😊 Eftersom jag har håltimme egentligen på min 7:e period så hade jag det idag i samband med lunchen så 11:30 hade jag slutat! Var hemma hos en kompis på lunchen och spela lite fotboll och sen hängde jag mest runt i skolan!

Träningen idag var varm och jobbig men det var ändå rätt kul!

IMG_4524.JPG

Kommentera

