Söndag!

Det blev donken till frukost, och sedan åkte jag, syrran och mamman vidare till Boulder! Det är en stad typ 20 min från oss som är rätt stor. Där köpte vi lite smågrejer, typ solkräm och skydd till fotbollen! Sen åkte vi hem och tog det lugnt ett tag. Jag och Rachel gick sedan ut i grannområdet för att sälja mina kupong-böcker som jag måste sälja för min marketing klass… Vi var ute i en timme och INGEN ville köpa😐 Haha så det var inte så lyckat…

På kvällen åt vi middag och jag o Cooper åkte och handlade lite grejer! Jag sa att jag gillade mountain dew, så var dom på extra pris så han köpte 48 burkar😂

IMG_4613.JPG

Kommentera

