Onsdag!

Fyfan va mycket mat jag käkat idag, nästan ett skämt. Dagen började med McDonalds med pancakes, scones, liten hamburgare och lite smått o gott! Hade som vanligt två lektioner idag.. Har block day, så först digital art och sen american literature. 11:30 har jag egentligen slutat..

Nästan alla har då 2 timmar lunch. Så jag och Forrest som min amigo heter försökte locka en tjej att låna ut hennes bil till oss för att åka till Taco Bell för att äta lunch. Det ligger typ 1 km bort men ingen orkar ju ens gå 1 meter här haha.. Försöket gick dock riktigt dåligt, så han kom på en kul idé att fråga sin Counselor på skoj. När vi frågar henne så lånar hon ut den hahah, så jag och han och en till kille tar hennes bil dit! När vi var tibax åt vi och när dom 2 timmarna gått så hade jag ju 2 timmar ledigt till…

Då åkte jag och en annan kille och tre tjejer till en affär där allt kostar 1 dollar! Efter det skulle vi starta bilen men den gick inte igång för den var typ överhettad (den stod mitt i solen och det var jättevarmt) så vi puttade den till skuggan och gick till ett frozen yogurt ställe istället 🙂 Det var hur gott som helst!

Träningen var jobbig eftersom det var 30 grader och sol och jag fick träna hårt… Men tillslut var den över och vi åkte hemåt, där det serverades tacos… igen!! Rolig dag :))

IMG_4719

Kommentera

