Fredag!

Skolan var rätt kul idag! Vi lärde oss knife-skills på cateringen vilket var rätt ballt! När jag har håltimme på min sjunde class så sa en kompis att jag skulle följa med till hans lektion. Det var nåt som hette Earth space science… Han sa att dom inte gjorde ett skit förutom att prata och sitta med mobilen typ. Han brukar va där 10 min och sen gå och hänga med oss andra som har håltimme 🙂 När jag var där fråga läraren vem jag var och då sa jag att jag kom från Sverige! Han blev helt i gasen och jag fattade inget. Men i andra delen av klassrummet satt en kille som pratade svenska!! Så läraren blev helt i gasen över det haha. Det var så sjukt konstigt att prata på svenska. Har knappt pratat det på tre veckor utan bara skrivit och så haha! Men hans svenska var lite knackig för tror det är hans pappa som äger en gård i Sverige så han var bara där ibland och var alltså ingen utbytesstudent 🙂

Träningen var svettig… Var 30 grader idag med och vi tränade inne på Stadion. Det är där vi spelar matcher, annars tränar vi på en stor gräsplätt bredvid där det inte blir liiika varmt… Efter så åkte jag iallafall hem och åt middag och vi hyrde en film 🙂

IMG_4146

Kommentera

