Söndag!

Imorse pratade jag med mina härliga föräldrar från Sverige! Efter det hade min syrra en Car Wash med sina Girl Scouts. Vi var vid en stor parkering framför en mataffär och bank och hade skyltar o allt möjligt. Det kom hyfsat många bilar och jag fick hjälpa till att nå taken på vissa bilar haha! Efter några timmar var vi klara och jag gick och köpte en Ben & Jerry 🙂 (halfbaked!!)IMG_4746

Sen åkte vi hem, och det var lite pluggtid och så… Vid kl 5 så åkte vi till en restaurang i Denver! Det var en riktigt cool mexikansk restaurang med vattenfall inne och man satt i små bås för sig själva. Ibland var det några artister som gjorde några dyk från 3 meter upp i luften ner i en pool! och ibland var det någon show!

IMG_4756

Beställde en nacho sallad.. Den var hur god som helst och helt seriöst var det nog närmare ett kilo mat haha. Tallriken var helt överfylld och typ 20-30cm hög!! Men gott var det!

IMG_4751

Efter det spelade vi på några spelmaskiner som fanns i ett rum bredvid! Sen åkte jag och Cooper till Walmart och köpte lite grejer! 🙂

IMG_4747  photo-4

Kommentera

