Onsdag!

Imorse hade jag 1,5h digital art! Det är ju block day på onsdagar! Så vi börjar en timme senare (8:30) och äter på Donken till frukost! Tig deras Big breakfast😛 Det är typ scrambled eggs med en hamburgarskiva och scones och pancakes med sirap, haha sjukt gott😊 På digital arten så hade vi vikarie så jag passade på att göra klart min bild som jag gjorde igår och även göra lite av det som man skulle göra! Vi har gjort en facebook omslagsbild också! Där har vi valt ut 15 saker om oss som vi ska klippa ihop till en bild! Jag är nästan klar men lägger upp en bild på den iaf!😊 (lägg märke till bokstäverna, olika sporter) Namnlöst Sen hade jag 1,5h American literature… Det va rätt tråk men jag överlevde haha! Efter det, kl 11:30, så slutar jag på onsdagar😋 Jag åt lunch med forrest och ben, vi tog bens bil först till starbucks! Där blev det en double chocolate chip frappe, och efter det åkte vi och köpte hamburgare😊 Efter min 2 timmar lunch så ska jag egentligen ha en 7th period, men eftersom jag har håltimme på min 7th så har jag ingen lektion där idag med! Så då åkte jag och 5 andra som brukar hänga på den timmen och köpte lite grejer och körde bil! Vi har match imorgon, så idag var det träning utan pads (skydd) så vi gick igenom spelen och sen hade vi team dinner! Vi har alltid middag dagen innan match!😊 Idag var det också parent-teacher conference så alla lärare sitter i olika delar av skolan och så får man gå till sina lärare och prata om hur det går i de olika ämnena👍 IMG_4884.PNG

Kommentera

