Torsdag!

Idag hände det mycket..! Torsdagar är väldigt stressig i skolan eftersom jag har lektioner hela dagen förutom en 30 minuters lunch! På matlagningen gjorde vi minestroni soppa med ungefär ett TON bönor… Men det blev rätt bra ändå! Efter Cateringen har vi Advisory, vilket är en class (en gång per vecka) där dom informerar om college o grejer. Men idag var det powder puff i gympasalen!! Nästa vecka är ju homecoming vecka så detta hör typ till! Powder puff är när junior och senior killarna gör cheerleading och tjejerna spelar football! :)) Det är en tävling mellan junior och seniors vilket är kul! Så idag såg vi på när killarna visade upp sin cheerleading dans hahah! Nästa vecka är fotbollen!

IMG_4888 IMG_4885

Sen rullade dagen på, och innan min Training Performance så tog dom en bild på mig för mitt Student ID. Sen hade vi en yoga instruktör vilket var lite halvkul.. 😛

Efter skolan så var det fotbollsmatch! Det var Varsity match! kommer inte ihåg om jag förklarat det men det bästa laget är Varsity laget, och nästa heter Junior Varsity. Så är det i alla sporter och inte bara i fotbollen. I varsity spelar dom bästa men vi som spelar i JV klär ändå upp oss med skydd och allt! Vi får spela om folk skadar sig eller om det går bra typ! Oftast spelar vi inte i Varsity matcher. Vi tog skolbussen till planen som var i Denver typ 40 min från oss!

Matchen börjar med att vi gör typ 4 touchdowns i första quartern haha! I slutet ledde vi med 40-0 och JV fick spela! Så jag fick spela!! Kändes sjukt konstigt haha för alla spelare i Varsity lag är så jävla stora! Men i slutet fick vi spela lite bara och matchen slutade 48-6!!

Cooper hämtade mig på skolan sen och vi åkte och köpte glass för att fira hehe! 🙂

Bilden är från en tidigare match och det är inte jag haha!

"Centaurus vs Fort Lupton Football"

Kommentera

