Fredaaag!

Skolan rullade på som vanligt. Vi lagade salsa med massa koriander i på Cateringen… Under lunchen drog vi hem till Ben igen och sen hade jag mina vanliga lektioner!

Idag hade vi foto på träningen!! Vi klädde upp oss med matchkläder och tog förhoppningsvis bra foton haha… Det konstiga var att vi inte tog en gruppbild, dom kommer redigera alla enskilda bilder till ett enda stort gruppfoto!! Låter sjukt men de blir nog bra! Efter det gick vi igenom spelen utomhus på planen..

Efter middagen så plockade en kille som heter Joey upp mig med sin bil. Han har en Mustang, med en V6:a som låter gudomligt!!! Sjukt najs att få åka med där! 🙂 Jag och en norsk utbytesstudent åkte där med två andra. Vi åkte ner till Denver och var på ett ställe som heter Big time! Dom har massa studsmattor, och typ skumgummi hav och hoppborgar och sånt! Det var huuur kul som helst haha. Vi var typ 10-15 stycken och det var riktigt skoj och riktigt jobbigt, man blev typ svettig av att hålla på och hoppa och leka i dom uppblåsbara hoppborgarna hehe… Efter allt det så skjutsade han hem alla oss 🙂

Har bara videos som inte går att ladda upp här så jag tar någon bild från google bara!

IMG_4906.JPG

IMG_4905.JPG

Kommentera

