Onsdag!

Idag var en sjukt kul dag, nog en av dom bästa hittills!! Dagen började med McDonalds och sovmorgon! 🙂 Efter det börjar vi kl 8:30. När Cooper kör oss till uppfarten och jag går ur så skriker några tjejer som jag känner SWEDEN (mitt smeknamn..) och lindar in mig i massa blått papper haha! Hela min familj blev tydligen rätt chockade hahah… Idag var det nämnligen Powderpuff game dag ( när tjejerna spelar football och killarna gör cheerleading)! Så man hejar på sin årskurs genom att om man är freshmen ha på sig vitt, sophomore svart, junior rött och seniors blått. Självklart har jag alla färger förutom rött i min garderob… Så därför blev jag inlindad i blått band… Känner dock fler seniors än juniors. När jag gick in i skolan var det kaos. I matsalen stod juniorsen och seniors och skrev mot varandra. Juniors och seniors är riktiga fiender! Hela skolan var fylld med blåa och röda band och glitter o grejer.

Hade 2 lektioner sen slutade jag haha eftersom det är block day på onsdagar. Cooper plockade upp mig och Nathan och Kris (norrmannen) under lunchen för att åka och beställa jackor! Skolan har jackor som man kan köpa som ser ut som denna typ:

Revere_varsity_jacket

Fast utan R:et, men med mitt namn o lite grejer! Svindyr var den men det var det nog värt 🙂

Efter det åkte vi o köpte lunch och tog med oss till skolan!

Eftersom jag har 1,5 timme ledigt till så följde jag med några kompisar till ett nagel ställe haha… Det var tre cheerleading tjejer som skulle fixa sina naglar och jag följde med (bättre än o sitta själv i skolan 😉 )

IMG_4982

Efter skolan hade vi träning, gick helt ok! ände inget speciellt. Men efter det, gick vi hem en snabbis till Kris, han bytte kläder och sen hämtade några kompisar upp oss i deras bil och skjutsade oss till skolan! Då var det MATCH! Eftersom vi känner flest seniors så satt vi med dom och hejade hehe även fast vi är juniors! Hade massa glitter i håret och hejade på!

Tyvärr så vann Juniorsen (!!). Har hänt typ 2 gånger förut, vilket inte är så bra… IMG_4985IMG_4983

Det var iaf väldigt kul och efter det åkte jag och 7 andra till en restaurang som heter Chili’s! Där åt vi sen middag, beställde tacos! Vi sa att ena killen fyllde år (inte riktigt sant) så han fick en stor glass gratis och vi sjöng på amerikanska, norska och svenska haha! Sen skjutsade dom hem mig 🙂

IMG_4987

När jag kom hem väntade ett svenskt paket på mig med godis från mina päron! :))

Nu kommer jag få typ 5,5 h sömn :))

IMG_4981    IMG_4989

Kommentera

