Torsdag!

Torsdagar är alltid rätt tråkiga eftersom jag har så många lektioner haha… Började med Catering, där vi gjorde frukost. Så vi gjorde pancakes och korv och en liten smoothie! Det blev så gott 🙂

IMG_4990

Efter det har jag advisory. En class vi har 1 gång i veckan där dom pratar om college och sånt! Men idag gjorde vi skyltar som vi satte upp längs vägen utanför skolan! På skyltarna annonserade vi om football matchen som är imorgon!! Det är Homecoming game imorgon och förhoppningsvis kommer många vara där och titta!

På torsdagar har jag bara 30 min lunch också… I marketing gjorde vi ett test med 100 frågor… Det var ju rätt svårt som ni kan förstå men det gick säkert helt ok! Vi gjorde testet för att på måndag ska vi till Colorado University som ligger i Boulder! Där ska vi tävla!! Haha vi kommer få 10 min på oss att läsa igenom ett ”event situation”. Där är det något problem (inom matbranschen har jag valt) som man ska lösa åt dom. Typ som hur man ska öka försäljningen. Efter dom tio minuterna kommer jag (ensam) gå in i ett rum med en domare som jag ska förklara allt för!! Haha och jag kan inte ens flytande engelska… Hur fan ska detta gå!

På träningen regnade det och blåste så det var ruskigt kallt. Efter nån timme gick vi in och spela lite där och sen var det Team Dinner. Match imorgon så då är det alltid lagmiddag innan! 🙂

Kommentera

