Fredag!

I skolan hände inget jättespeciellt, utan vanliga lektioner! På cateringen hade vi en gäst där som gjorde reklam för ett college och visade oss hur man gör caesarsallad! Den var sjukt god när vi fick smaka!

Efter skolan åkte vi hem ett gäng till en tjejkompis! Sjuukt fint hus men dock typ ute på landet haha! Vi var typ 8 st. Vi kollade lite tv, putta lite golf och satt o snacka!

Efter typ 2 timmar åkte vi tillbaka för det var Homecoming game!! Även fast vi inte spelar med varsity så byter vi om och värmer upp med dom! Vi spelade mot D’Evelyn och dom var rätt bra…. Det var mycket folk där och bandet och cheerleaders och allt! Kan ju dock inte ta några bilder eftersom min mobbe lämnar jag i skåpet…

Det var knappt 10 grader ute så jag frös när jag hade underställ och alla skydd hehe… Men tyvärr så förlorade vi.. Men JV har match imorgon, så då får jag nog spela lite! Samling om 9 timmar😛😊

Kommentera

