Homecoming!

Igår hade vi match! Det var typ en timme bort med skolbussen, öst om Denver! Vi spelade mot samma lag som Varsity spelade mot i fredags fast deras Junior Varsity! Tyvärr så förlorade vi också… Men i 4:e perioden så skadade sig en kille i vårar lag. Han fick en smäll i nacken så han blev liggande på planen. Dom ringde en ambulans, så först kom brandkåren efter typ 3 minuter med deras sjukvårdare och efter kanske 10 min kom ambulansen. Brandstationen låg precis bredvid skolan så det var ju rätt tur! Men dom tog iallafall med honom till sjukhuset. Sen fortsatte matchen… Men vi förlorade ju så stämningen var ju inte på topp!

Efter matchen åkte jag hem och tog det lite lugnt. Vid klockan halv 6 hade jag klätt upp mig i slips, skjorta och allt och då kom en kompis och hämtade upp mig i hans mustang 😉 Då åkte han, jag och norska killen till en golfbana i närheten. Där hade vi bestämt träff med massa andra för att ta bilder inför Homecoming dansen! 🙂 Tjejerna tog väl typ 1000 bilder och killarna tog kanske 5 haha! Men när det var klart så åkte vi till en restaurang i norra Denver och åt! Det var en rättså fin restaurang, och vi hade bokat bord för typ 25-30 personer! Det var sjukt kul och trevligt och gott! För min del blev det en Bacon cheeseburger 🙂

Efter typ 2 timmar så åkte vi vidare till dansen som var vid skolan. Det tog väl ungefär 40 min att köra dit men vi hade kul i bilen! Temat för kvällen var Golden Gate  Empire State, så inne i gympasalen i skolan hade dom gjort iordning med ett stort dansgolv med empire state byggande och massa grejer! Dansen var kul, alla står typ och grindar bara haha, så jävla stelt ibland…

Vi var där i 2 timmar för det slutade vid 11, och då åkte vi vidare till en kompis och inte gjorde så mycket. Han bor dock på min gata så vid kl 01 gick jag hem! 🙂

10484940_348417301992908_877279118321022145_o IMG_5032 IMG_5025 IMG_5028

Kommentera

