Söndag!

Idag pratade jag med min familj i Sverige! Efter det så gjorde jag faktiskt inte så mycket. Har varit en chill dag fram tills middagen! För imorgon fyller Jessica år! Så vi åkte till en indisk restaurang, som heter Taj Mahal! Inne i restaurangen hade dom bilder på riktiga Taj Mahal, och spelade indisk musik… Eller ska nog inte kalla det musik för det var bara en tant som skrek, vet inte om dom kallar det musik men någonting som lät förjävligt var det iallafall!

Jag åt en kyckling med curry! Det var riktigt gott!

IMG_5037IMG_5035

När vi kom hem så åkte jag med några kompisar till ett ”haunted house” i Denver!! Det är ett spökhus som ni kanske förstår. Trodde faktiskt det skulle vara läskigare än det var, för man såg det mesta som hände pga allt ljus runtomkring… Men det var kul hur som helst! 🙂 Ska upp om 5 timmar för att ha skola på en No School day… Vad gör man inte för att lära sig nya saker…

IMG_5038

Kommentera

