Tisdag!

Idag var första skoldagen på veckan eftersom nästan alla förutom jag var ledig igår. Så jääklar va trött jag var imorse! Ute är det ungefär noll grader på morgonen nu. Några plusgrader är det ibland. Sätter alarmet på 05:45 för att kunna snooza (bästa som finns) till typ kl 6. Idag blev det dock till 06:15 och då ska jag hinna duscha, äta frukost, göra lunch och packa skolväskan på 30 min, för vi brukar lämna huset vid 6:45!! Haha typ omöjligt…

Kom iallafall iväg, var sjukt kallt att vänta på bussen plus att den var typ 5 min sen som vanligt… Skoldagen var väl halvkul, gjorde inte ett smack på Cateringen och dom andra ämnena kämpade jag mig igenom! 🙂 På lunchen drog jag och några kompisar till en restaurang inte så långt från skolan. Men självklart tar dom bilen ändå, inget snack om den saken… Hade dock med mig lunch till skolan också så det blev dubbellunch 🙂

Träningen var så sjukt lång idag… Vi var ute på planen i 3 timmar… Vi har match redan på torsdag denna vecka! Men det var typ 25 grader i solen på dagen så varmt var det också! Efter träningen åkte jag och Cooper förbi mataffären för att handla frukt till min lagmiddag imorgon!

IMG_5061

Kommentera

