Onsdag!

Idag var en så sjukt nice dag! Började skolan klockan ett idag!! Juniorsen (förutom jag) gjorde ett prov inför college! Så resten av skolan började klockan ett! Satte alarm vid 9, gick upp en kvart senare och duschade! Hade pratat med en kompis dagen innan att många skulle åka till IHOP på förmiddagen 🙂 Han sa runt 10ish… Vid 20 i tio hade jag duschat klart och 5 min senare är det en bil som tutar utanför huset!! Jävlar va bråttom det blev… Men vi åkte iallafall 4 killar i mustangen till IHOP 😛

IMG_5063

Där mötte vi några så vi var typ 12 stycken! Jag åt bacon, hash browns (höll på o skriva hash brownies haha), scrambled egg och chocolate chip pancakes :)) Det var hur gott som helst!

IMG_5066  IMG_5064

Sen åkte vi till lite olika ställen men tillslut till skolan. Skolan idag var den mest chillade dagen någonsin… Min första lektion var kl 1 och hade digital art. Vi hade en vikarie så jag och en annan kille kollade in massa olika skidvideos och kända svenska hockeyspelare i en timme haha. Nästa lektion var Catering, där bakade vi Chocolate chip muffins 😀

Imorgon har vi match så ikväll var det Team Dinner! Det var Kyckling hamburgare från en restaurang någonstans, det var riktigt gott! Till efterrätt var det chocolate chip cookies… Kom på att jag även åt chocolate chip cookies efter IHOP och innan skolan så det var fjärde gången för idag med chocolate chip haha 🙂

Kommentera

