Söndag!

Hade min första sovmorgon på länge idag!! Det var hur skönt som helst! Efter jag vaknade så åkte vi till McDonalds för frukost haha :)) Dock var ju klockan typ 12 så dom hade slutat servera frukost så det blev en burgare istället men vafan jag är inte så kräsen av mig! 😛

Sen åkte vi vidare för att köpa kläder inför Halloween som är om 2 veckor! Vi åkte till en butik där dom sålde begagnade kläder som är lite till för halloween. Vi spenderade typ 2 timmar där haha och gjorde lite olika ärenden! Jag köpte iallafall en kavaj, skjorta, jeans och slips. Ska typ klippa hål i allt och bli en zombie hehe. Alltihop kostade typ 20 dollar, 140 spänn haha!

IMG_5117IMG_5119

Sen åkte jag, Nathan och Cooper till en restaurang som heter Noodles! Typ china-restaurang som var hur gott som helst! För min del blev det en Steak pasta. Man får ju passa på att äta kött när man äter ute för dom käkar ju inte det…

IMG_5118

Sen åkte vi hem och jag hann chilla i kanske en halvtimme… För vi åkte till som som heter Andersons farms ( http://andersonfarms.com ). Det är en ”corn maze”. Så hela familjen plus Kris och Rachels kompis Shelby åkte dit! Det är alltså en labyrint typ av majsplantor. Om ni går in på länken så kan ni se mer 🙂 Vi var typ helt lost efter ett litet tag…

IMG_5121

Efter det så gjorde vi ”Zombie Paintball”. Vi stod i kö ett tag och sen fick man gå i två vagnar och sitta i dom som drogs av en traktor. Man hade då ett paintball gevär framför sig laddat med kulor! Sen åkte vi en rutt med traktorn och sköt på lite olika hus och zombies som poppade ut ur majsplantorna! Det var riktigt kuul!

IMG_5126IMG_5124

Efter allt skjutande så gick vi och åt litegrann. Då blev det en hot dog med chips och cola haha! Tredje rätten ute för dagen :))

IMG_5127

Här är förresten jag och Kris (Norge) 😀

DSC00601

Kommentera

