Tisdag!

Under min digital art blev jag klar med min panda haha. Har gjort en panda som ser ut såhär:

Skärmavbild 2014-10-21 kl. 11.28.23 em

Har även gjort dessa biljardbollar:

Skärmavbild 2014-10-21 kl. 11.28.49 em

På Cateringen gjorde vi pizzadeg som måste jäsa till på Torsdag! Då ska vi göra pizzan och vi fick kryssa i vad vi ville ha för topping och läsk idag! :))

På min American Lit lektion (engelska) så har vi läst en short story precis och den var så jävla tråkig (från typ 1800-talet) så jag lyssnade väl inte jättemycket… Så idag skulle vi svara på massa frågor om den haha, det gick väl lite sisådär…

Gjorde inget speciellt annars under dagen. På lunchen så satt jag dock i bibblan med några polare. Man måste vara rätt tyst där inne så bibliotekarien hade redan sagt till oss en gång. Iallafall så hade mina amigos hittat ett gummiband, ett tjockt och stort som gick att töja så jäkla långt. Dom tog tag i det i varsin ände och började gå ifrån varandra. Efter typ 5-6 meter så släpper den ena och heeelvete vilket jävla ljud! Haha ALLA i hela biblioteket blev svinrädda och stirrade på oss. Det var helt knäpptyst efter och vi bara började asgarva…

Men på kvällen så ringde min Cordinator Diane! Vi pratade i 30 min om lite allt möjligt. Hon måste prata med oss minst en gång i månaden. Hon ska nog komma ner hit i helgen, hon bor ju i Fort Collins. Då ska vi nog göra en dagsutflykt till bergen, jag, hon och 2 andra killar som rätt nära mig. Ingen av dom går på min skola dock!

Senare så hade jag pluggsession med Cooper… Han har en jävla koll på alla oss tre om skolan för han har en app där han kan se allt. Och jag har några missade läxor hehe så vi satte oss och gjorde dom. Han tycker jag är för slö när det gäller läxor 😛 Men om jag ska vara ärlig så pratade vi nog mest!

Kommentera

