Onsdag!

Älskar onsdagar! Först börjar dagen med en sovmorgon, till 8:30, sen donken till frulle, och sen har jag digital art i 1,5h… Det är nog det softaste ämnet jag har! 🙂 Efter det så har jag American Lit i 1,5h… Det är lite värre! Idag fick vi en short story som vi skulle läsa. Den var typ från 1800-talet.. Så ungefär hälften av orden förstod jag! Haha det var så jävla svårt, många andra AMERIKANARE förstod typ inget. För efter skulle vi dessutom svara på massa frågor, haha det blev mycket tittande på grannen där…

Efter den lektionen har jag slutat!! 11:30 :)) Då åkte vi till Wendy’s och köpte hamburgare! Sen under min lediga period så åkte vi runt i en av tjejernas bil och hämtade lite olika saker och köpte lite mer food 🙂

På träningen idag så hade vi först typ 30 min träning på Centaurus (min skola), sen sprang vi till Angevine, middle school som ligger nästan granne med oss. Där tittade vi på första halvleken av Angevine Bobcats sista hemmamatch! Det är lite av en tradition att vi tittar på deras sista match. Sen sprang vi tibax och hade 90 minuters träning till…

Sen kom Cooper och hämtade upp mig och vi tog med mat hem från Subway för Jessica var på ett möte! Det blev en god kyckling och bacon macka 😛

Imorgon blir en busy dag……

För er som undrar så går det bra för Denver Broncos! Det är Colorados football team som spelar i NFL. Dom mötte i söndags San Francisco 49ers och vann stort! Sjukt vad alla (förutom min familj) är insatta i football här, helt sjukt!

IMG_5128

Kommentera

