Torsdag!

Morgonen började med en ”evacuation drill” på skolbussen. När vi kom till skolan så övade vi alltså på att evakuera på bussen ifall nåt skulle hända. Allt gick bra och sen hade jag catering! Som jag nog sa så gjorde vi i tisdags pizzadeg till idag! Idag gjorde vi hela pizzan och fick faktiskt läsk till det! 🙂 Den blev förvånansvärt god!

IMG_5135

Sen åkte jag iväg på en field trip med min marketing class! Vi åkte till American Furniture house i Denver. Där hade dom på en avdelning bygg massa olika små butiker. AT&T, Bil försäljning, bank och allt möjligt! Vi var typ 100 pers där. Alla fick varsin surfplatta och där fick men svara på frågor och då gjorde dom en profil åt en. Jag blev 28 år, inga barn, Credit analyst och tjänade 70 000 dollar per år. Med dom pengarna skulle jag göra en budget för vad jag kunde spendera pengarna på. Spara, lån, räntor och allt sånt… Vi gick runt till alla butiker sen och betalade räkningar typ haha! Men det var kul! 🙂 Till lunch fick vi Subway där!

IMG_5138IMG_5137

Sen åkte vi tillbaka och jag hade 1 timme yoga. Haha detta måste varit den softaste dagen hittills. Pizza och yoga… 😛

Det var en väldigt chill träning också! Imorgon är det match, så vi tränade med endast hjälmar och skor, inga skydd annars. Så dom gick mest igenom spelen och vi tittade på… Efter var det iallafall Team Dinner, och det blev kyckling med mushrooms, pasta, ceasar sallad, glass och cupcakes! Dom beställer ju mat för typ 300 pers eftersom alla Football spelare äter nå så in i helvete mycket mat… Så det är bara och äta hur yrket som helst… Rullade nästan hem sen 🙂

Seniorsen fick ett eget bord idag som var fint dukat haha: (jag är dock junior)

IMG_5140IMG_5141

När vi gick ut sen så var himlen sjukt cool!

IMG_5143

Kommentera

