Lördag!

Crazy day! Vaknade vid 6:15, lämnade huset vid 6:45, åkte till McDonalds för frukost, sen bar det av mot skolan! För idag hade vi ju match! Matchen startade 10 men det var sjukt långt bort… Det tog ungefär 1h och 15 min att köra dit. Stället heter Evergreen och är west of Denver. Vi förlorade tyvärr igen… MEN jag gjorde några riktiga bra grejer hehe! Jag tacklade quarter backen en gång när han hade bollen och alla ba skrek ”Sweden wtf was that you?” Haha och lite senare så blockade jag en punt när dom skulle göra ett field goal. Jag kom förbi deras line och hann blocka när han skulle sparka in bollen! Haha samma reaktion blev då…

IMG_5149

Efter matchen så var det bråttom hem för min coordinator Diane skulle hämta mig för att åka på en mini hajk med mig, italienska Paolo och Spanjoren Borja. Hon bor ju i Fort Collins så hon kom ner för att träffa och prata med oss. Vi åkte iaf till ett litet berg och gick uppför det. Vi gick en bit till en view point och sen vände vi typ. IMG_5165

Sen vid 5 så åkte jag och Cooper (han hämtade upp mig) till Sweet cow och köpte glass! 🙂 SEN åkte vi äntligen hem och jag tog en dusch, åt middag och sen skjutsade Cooper mig till Kris kompis. Han frågade om jag ville hänga med hans 2 tjejkompisar från norge och en från finland. Dom hade träffats på ett möte för dom reser med samma organisation. Vi åkte till ett samma Haunted house som förra gången… Men det var kul en andra gång också! 🙂 Idag var tydligen den mest ”busy night of the year”.

IMG_5167

Det var hur mycket folk som helst… Den vanliga kön var 3,5-4h lång!! vi köpte fastpass men fick ändå vänta typ 1h..

Kommentera

