Söndag!

FÖRSTA sovmorgon hade jag idag på typ veckor kändes det som… Man går ju alltid upp så jävla tidigt, runt 6… Så blir typ 6 timmar sömn per natt… 😛 Tur att jag klarar mig bra med det… Sov iallafall till typ 10-11 idag! Sen hjälpte jag till och städa huset. Dammsög litegrann och så!

Rachel och hennes girlscouts försöker samla in pengar för en resa i sommar så idag gjorde dom ett haunted house i Lafayette. Dom hade lånat ett community house, och satt upp massa spindelväv o rökmaskiner o grejer. Det var för småbarn så man gjorde ansiktsmålningar och lite alltmöjligt. Så vi åkte dit! Vi tog med oss lite pizza o grejer till dom och dom började direkt måla mig i ansiktet… Efter typ 45 min så åkte vi hem igen. Cooper tyckte att jag fick för mycket uppmärksamhet av alla småtjejer som ville måla mig i ansiktet haha så dom glömde nästan bort dom andra ungarna..

IMG_5169IMG_5171

Men vi åkte hem och gick runt vårt ”neighbourhood”. Det är en 2 mile runda!

IMG_5175 IMG_5177 IMG_5179

Sen åkte vi till en coffee shop i Boulder. Den låg brevid en hardware store. Typ som Beijer fast större! Kul och se faktiskt. Dom hade lite samma märken 😛

IMG_5181

Vi köpte lite grejer och drog sen hem via Subway och tog med oss middag. Blev en kyckling och bacon macka igen… Så jäkla gott!

På kvällen gjorde jag läxor!! Första gången jag typ på riktigt satt mig ner och gjorde läxor. Men det var inte värt det, jävlar vad tråkigt det var.

Kommentera

