Måndag!

Måndagar är ju alltid kul! Sov runt 5,5-6 timmar inatt.. Gjorde ju LÄXOR igår. Iallafall så var man ju rätt seg imorse… Men när jag väl duschat och är klar så är jag pigg och blir typ aldrig trött sen igen! Jävligt skönt 🙂 Väntade iallafall på skolbussen länge o de va typ iskallt ute… Hela dagen idag var kall, max var typ 14 grader..

Inget speciellt hände i skolan, på lunchen hängde jag runt mest för ingen skulle åka och köpa mat!

På våran 8th period (Training performance) så hade vi vikarie. Han vågade typ inte säga något heller så vi gjorde inte ett smack och lekte mest runt hela lektion.

Träningen var ju iskall också! Det var halfracks idag. Vilket menas med alla skydd utan knäskydd och dom fina tajta byxorna. Man kan ha sina vanliga träningsbrallor. Hade iallafall långkallingar och underställströja men ändå var det svinkallt för vi tittade mest på idag…

Här kan ni se lite bilder från matchen i lördags! Jag är nummer #53!

IMG_5188

DSC_0331

Jag är den till vänster som är på linjen!

DSC_0553 DSC_0556 DSC_0584

Kommentera

